Ugrás a tartalomhoz
2014 már. 28.

Ivancsics Ilona: Önvallomás és költészet a Rátkaiban

A Rátkai Klubban a Somogyiak Baráti Köre vendége voltam, ahol életem fontos szeleteiből adhattam át egy-egy darabkát földieimnek a SOMOGYIAKNAK.

Csak úgy a szívemből,( nekem nem megy másként) meséltem, szavaltam, emlékeztem, Szabó Gyuszi zenei segédletével. A Bajomiaktól pedig, akik megtiszteletek a jelenlétükkel, Jolikától a polgármester asszonytól, Nagy Erikától, Kuzma Valitól, Zsoldos Mártától olyan csodás ajándékkal tértem haza, ami energia bomba lesz nekem az egész tavaszi időszakra. Milyen jó érzés NAGYBAJOMINAK lenni. Hálás köszönet érte!

 Néhány hozzászólás a facebookon:

Gabi Kardon  És aki ott volt, annak feledhetetlen élményben volt része!

Gabi Huber Köszönet ezért a csodásan szép estéért!

Haraszti Zsuzsa Jó volt az est. megható szép anyaggal jött. Kedvenc költőimtől mondott verseket Ilona. Jelzem, hogy nekem rendszeresen küldi a Száguldó Orfeum anyagot Szentendréről. Látom aktivitását. becsülöm helytállását. Szeretem minden mondatat,felvállalt hitét, őszinteségét.

Julianna Németh  Csodálatos este volt! Köszönjük Ilonának a megható önvallomást, a gyönyörű verseket. Szívesen hallgattuk Szabó Gyuszi dalait, és köszönjük a nagybajomiaknak a fantasztikus szeretetüket és a vendéglátást! 

süti beállítások módosítása